فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره

فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره

بهرام پروهان

یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره در شرکت های معتبر موجود می باشد که میتوانید با مراجعه به این شرکت ها محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
امروزه استفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری به چرخه اقتصاد یک کشور وارد کند. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc از سال ۱۳۸۰ و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث ۱۹ صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت. امیدواریم بتوانیم در امر فروش انواع درب و پنجره دوجداره upvc سهم بسزایی داشته باشیم. فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره  در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ (Rolling) عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.
توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد . توری های رولینگ دارای سه نوع می باشند.
امروزه صنعت تولید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی انواع درب و پنجره دوجداره upvc نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد.
فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره
بسیاری از کارگاه های ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید انواع درب و پنجره دوجداره upvc به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش انواع درب و پنجره دوجداره upvc برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت در انواع درب و پنجره دوجداره upvc با هم متفاوت خواهد شد. شرکت پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل انواع درب و پنجره دوجداره upvc از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق انواع درب و پنجره دوجداره upvc به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.
تعویض و فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره  
اولین قدم برای تعیین هزینه تعویض پنجره قدیمی با انواع درب و پنجره دوجداره upvc داشتن ابعاد پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت حدودی انواع درب و پنجره دوجداره upvc مورد نظر برای تعویض باخبر شود.
علاوه بر قیمت فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره  ، اجرت نصاب انواع درب و پنجره دوجداره upvc نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود زیرا در طرح تعویض پنجره های معمولی با انواع درب و پنجره دوجداره upvc علاوه موارد مربوط به نصب، برش و خارج کردن اجزای پنجره قدیمی نیز مطرح است که در بخش تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب به طور کامل توضیح دادیم. هزینه دوجداره کردن پنجره قدیمی در مقابل مزایای بی نظیر ان قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتر احساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت انواع درب و پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است.

توری پنجره


انواع درب و پنجره دوجداره upvc استاندارد، ضمن کاهش ۲۵ تا ۴۰ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می سازد. این پنجره ها از اتلاف انرژی از جداره ها و نفوذ هوا به داخل ساختمان جلوگیری می کند. ۴ جزء اصلی انواع درب و پنجره دوجداره upvc عایق به شرح زیر است:
۱- قاب و بازشو پنجره که از پروفیل UPVC ساخته شده
۲- شیشه سه جداره
۳- لاستیک درزگیرEPDM
۴- پروفیل گالوانیزه بعنوان استراکچر پنجره
از جمله مزایای انواع درب و پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود.
• عایق مناسب در برابر گرما و سرما
• مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی های محیطی
• مقاوم در برابر نور خورشید
• مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی
• قابلیت نصب شیشه های دو و سه جداره
• قابلیت نصب یراق آلات استاندارد
پنجره ها روشنایی، گرما، هواي تازه و زیبایی ها را به خانه آورده و ارتباطی با محیط خارج برقرار می کنند. علی رغم این محاسن پنجره ها یکی از عوامل مهم در اتلافات حرارتی ساختمانها است. بطوري که  حدود یک چهارم حرارت خارج شده ساختمانها در زمستان و یا حرارت وارد شده به آنها در تابستان ازطریق پنجره ها صورت می گیرد.
به همین دلیل از دیر باز کاهش این تلفات مد نظر طراحان ساختمانها بوده است. در گذشته نه چندان دور براي کاهش اتلافات حرارتی ساختمانها به جاي استفاده از پنجره هاي با یک لایه شیشه از پنجره هاي با دو یا چند لایه شیشه کمک گرفته می شد. حتی در پاره اي از موارد،لایه هاي پلاستیکی در بین شیشه ها نیز به کار می رفت.
ولی در دو دهه اخیر تکنولوژي ساخت پنجرههاي دو جداره با فاصله هوایی روز به روز پیشرفت کرده است. این پنجره ها عموماً از دو لایه شیشه، کهتوسط فاصله اي از هم جدا شده اند، تشکیل می شوند. شکل ۱ نمونه اي از این پنجره ها را نشان می دهد.
در این شکل جزییات قاب پنجره نیز مشخص شده است. فاصله بین دو لایه شیشه توسط هوا و یا گاز دیگري با ضریب هدایت پایین همچون آرگون، دي اکسید کربن و کریپتون پر می شود [ ۱ و ۲]. بدین ترتیب با توجه به اینکه پنجره هاي یک ساختمان عموماً داراي مقاومت حرارتی کمتري نسبت به سایر اجزاي آن است، بکارگیري این پنجره ها می تواند نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژي داشته باشد.
فروش توری انواع درب و پنجره دوجداره از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گرد و غبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است. ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های در و پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر، داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد که هماهنگ با رنگ در و پنجره ها رنگ می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: